Blogia
J u L s*

buFf! se m'han esborrat els altes articles que havia escrit ! xDD aix... això segur que és perquè feia molt que no passava per aquí...sempre em passa el mateix...
Últimament no sé que em passa... estic tonta...! Després del camp de treball ... bua... allà tot era tan genial... tan perfecte, sense embolics, intentant arreglar el món. Pensava que al tornar aquí, alguna cosa canviaria... però tot segueix igual, com sempre... rutina... i no m'agrada, no m'hi acabo de sentir bé! M'agradava tot allà! I aquí no trobo res que s'hi assembli ! ppfpf...També, no sé que m'esperava...en el fons, sabria que tot seguiria com abans... és normal ... per això no sé que em passa...
vaia parrafada més tonta la d'avui ... no? sisi ... no pot ser...
ja escriuré quan estigui més inspirada................

ViVo máS dE nOchE qUe dE día ... sUeÑo +dEsPieRta qUe dORmiDa...bEbO máS dE LO qUe dEBeRía ... y LoS dOmiNgOs mE SueLo JuRaR, qUe CaMbiaRé dE ViDa ...
uN día Vi qUe CaNtaR, eRa La FoRma idEaL, dE DaR PoRtaZo a LaS dUdaS...
nO mE iMpoRta eL qUe DiRáN... mE iMpoRtaN LoS dE VeRdaD LoS qUe CoMpaRteN MiS DiAs...

0 comentarios