Blogia
J u L s*

nit dE RefLeXiOnS ...

jojojo ... aquesta nit, he estat reflexionant. Acompanyada, es treuen les conclusions millor...és a dir, hi ha dos punts de vista, que t'ajuden a veure les coses d'una altra manera, està bé això.
En fi ... hem començat a desenvolupar (que bé que sona...xDD) una teoria sobre el que passa a les nostres vides. Total que ve a ser alguna cosa així com: els últims mesos abans de marxar a Alemania, el que vaig fer, va ser córrer amb una bena als ulls, sense importar-me si topava amb algú... això pot estar bé, si de veritat no t'importa portar una bena.. és a dir, que el mètode pot funcionar, si realment no t'hi pares a pensar. Si et treus la bena comences a rallar-te.. i aquí està el meu problema, jo no puc! Faig les coses sense pensar, i després penso ... i clar és pitjor, el que hauria de fer és, si no penso... no penso de veritat! Ni al moment ni després ... però això és impossible, no crec que ho aconseguís mai ...
Per tant, la cosa seria que, enlloc de córrer depressa, i sense mirar ... s'hauria de caminar amb calma, mirar per on es va ... i acompanyar-se d'un mapa si cal. Un mapa que s'ha de fer un mateix, per saber on va... saber per on ha d'anar i per on no... nosé si m'explico..segurament no. M'és igual ... total, tampoc ho llegeix ningú....
Però, jo ara, no vull caminar amb calma... prefereixo córrer .. i a veure que trobo ... ja tindré temps per caminar...no ho sé... paranoies meves.
Ara de moment, centrem les expectatives al KMP de treball ... aix... m'agradaria tant trobar-hi algú.............xDD ................ paranoies que té una! Espero passar-m'ho bé i conèixer gent.. i després, fEsTa MaJo0oOoR! bua ...quines ganes! :p allò si que és vida... si no recordem l'any passat...aix aix
en fi .. avui ja està crec...res + ...
SaRaiOnaAaAa ! t'EsTimUuUUu ! gRàCiEs PeR CoL·LaBoRaR eN aQuEsTa tEoRia! xDDD

0 comentarios