Blogia
J u L s*

pRiNciPi ...

pRiNciPi ... * Doncs, ara acabo d'arribar d'un viatge, llarg, d'estar sola, i he tingut temps per pensar. I ara, a l'arribar, tinc ganes d'una vida nova, de que les coses canviin ... i deixin de ser tan monòtones com sempre. No crec que canvii res, la veritat, però, perquè no començar per aquí? Això m'ho agafaré com una teràpia ... que me la faré jo a mi mateixa...xD! No, de fet simplement escriuré per desfogar-me dels problemes que em ballen per el cap... No ho sé...
Potser, aquest acabarà sent el primer i l'últim missatge que escric, que em passa sovint, quant començo una cosa, me'n oblido, o no la segueixo ... no em pregunteu perque, jo, sóc així! Diga'm rara ... xD
En fi ... potser ja està! Escriuré la pròxima vegada que tingui alguna cosa a dir ...

0 comentarios