Blogia
J u L s*

PeRdUda DiNs mEu ...

Tot just ha passat una estona desde l'últim que he escrit ... però és que tinc molt a dir... i no sé per on començar ...
El dissabte me'n vaig a un camp de treball,amb uns amics meus, estic segura que anirà de puta mare ... i en tinc unes ganes! Estaré fora de casa, i amb amics... :)
Després la festa major, que espero que em serveixi per oblidar-me de tot!! Que ho necessito ... tinc massa coses al cap, sempre! Un dia d'aquests em tornaré boja...
Tinc massa coses al cap, i en realitat no hi tinc res ... no sé si m'explico ...No, està clar que això que acabo de dir no s'entén, en fi és igual ... jo ja sé per on vaig. Doncs això diguem que estic una mica perduda, i nose cap a on anar, ni que he de fer, ni res... de fet, ja fa un temps d'això ... és per això que la meva vida és tan monòtona, perquè com que no sé mai cap a on enfocar-la, ni que fer-hi la deixo passar...Deu ser això! xDD acabo de trobar la solució .. però no em serveix de gaire..que trist ...
Hoobastanks - The Reason , la recomano a qui passi per aquí ... m'agrada molt. És maca...
ReS mÉs PeR aRa ...

0 comentarios